Only for you SECERU RADIO veze nas dobar ritam - Page 3 - Forum
Wednesday, 12.07.2016, 11:15 PM
Main
Registration
Login
SECERU RADIO - secer chat
Welcome Guest | RSS
[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Page 3 of 3«123
Forum » Test category » Test forum » Only for you SECERU RADIO veze nas dobar ritam
Only for you SECERU RADIO veze nas dobar ritam
BossDate: Wednesday, 03.09.2011, 11:29 PM | Message # 1
Lieutenant
Group: Administrators
Messages: 48
Reputation: 0
Status: Offline
яα∂ισ zα ѕνє ηα¢ιנє ι gєηєяα¢ιנє www.cajkoteka.net

Pozovite vaše prijatelje pomoću sljedeće skripte!
яα∂ισ zα ѕνє ηα¢ιנє ι gєηєяα¢ιנє www.seceru.com

Pozovite vaše prijatelje pomoću sljedeće skripte!
яα∂ισ zα ѕνє ηα¢ιנє ι gєηєяα¢ιנє www.chatbosna.com
Pridrzavajte se pravila i nece biti problema.
Zabranjeno je:
-psovanje i zaobilazenje filtera !
-smaranje za cheat !
-smaranje admina !
-SPAMOVANJE !
-bilo koja politicka tema !
-bilo koja navijacka tema !
-vredjanje igraca na serveru !
-bilo koji vid varanja, cheatovanja, hakovanja !
NEPOSTOVANJE = KICK/BAN

Pozovite vaše prijatelje pomoću sljedeće skripte!
яα∂ισ zα ѕνє ηα¢ιנє ι gєηєяα¢ιנє secer.ucoz.com

Pozovite vaše prijatelje pomoću sljedeće skripte!

Attachments: 3693167.jpg(26Kb)
 
SpeciDate: Tuesday, 03.15.2011, 11:20 AM | Message # 31
Private
Group: Users
Messages: 1
Reputation: 0
Status: Offline
Ako ste se pitali što se nalazi u popularnom energetskom napitku, odgovor bi glasio otprilike ovako: mesni šećer, kofein i žuč! Nimalo privlačni sastojci bez kojih Red Bull ne bi bio to što jest.
Na njih upućuje analiza časopisa Wired koji je detaljno proučio sve sastojke Red Bulla, a mi vam ih donosimo! Ipak, unatoč nekim upitnim sastojcima, ovaj napitak sadržava i one koji mogu biti korisni za zdravlje, poput inozitola i niacina.
Nažalost, činjenica je da je tih sastojaka u Red Bullu tako malo da biste trebali popiti kartone tog napitka kako biste postigli pozitivan učina surprised biggrin

Added (03.15.2011, 11:07 Am)
---------------------------------------------
Mobile-Moto SMS potpuno je novi oblik komunikacije
Sigurno ste puno puta poželjeli nešto poručiti osobi koju niti ne poznajete
Viđate je svaki dan kada prolazi, vozi ispred vas ili se sa njom redovno mimoilazite
Tako biste rado stupili u kontakt a jedino što imate je registracija vozila
Od sada Vam je to dovoljno!
Napišite SMS poruku sa registarskom oznakom i porukom željenoj osobi
Na primjer, ukoliko želite osobi koja koristi vozilo sa registarskom oznakom ZG444XX poslati poruku 'Bas te cesto vidjam, a sad ti napokon mogu i pisati' napišete SMS poruku slijedećeg sadržaja
Čovjek je društveno biće. Želi komunicirati, upoznavati nove ljude. Puno puta željeli bi poručiti nešto dobronamjerno osobi koju niti ne poznajemo. Osobi koju redovno susrećemo. Međutim nije to lako, u nama je uvijek neka kočnica i strah kakvu će to reakciju izazvati...
Tada pomislimo kako bi nam to putem mobitela bilo puno lakše, ali na žalost nemamo broj. I tako vrijeme prolazi, a želja nam ostane neispunjena
I baš zato od sada postoji nova dimenzija komuniciranja. Komunikacija prema registarskoj oznaci automobila, skutera, autobusa ili bilo kojeg drugog vozila koje osoba koja nas zanima koristi
Koliko ste samo puta bili u situaciji da niste mogli:
poručiti nešto osobi koja vam se sviđa
javiti osobi da mu je sa skutera pala tablica
upozoriti nekoga da se pauk približava njegovom vozilu
simpatičnom vozaču autobusa kojega gledate svaki dan poželjeti dobro jutro
upozoriti susjeda da je na autu ostavio otvoren prozor a pada kiša
reći nepoznatom vlasniku da želite kupiti baš taj i takav auto
započeti upoznavanje, flert, SMS chat dopisivanje
upoznati curu, upoznati dečka...

Added (03.15.2011, 11:09 Am)
---------------------------------------------
Potreba za šećerom je urođena i smatra se da potječe od prehrane majčinim mlijekom koje je slatko

A i što bi bila hrana bez šećera? Čokolada bi imala gorak okus, bombona ne bi ni bilo, banane bi bile brašnjave, a mlijeku bi nedostajala punoća okusa. Šećer daje hrani okus, a u organizmu razvija energiju.

Na tržištu postoji nekoliko oblika šećera. Rafinirani šećer prolazi potpunu obradu, pa je zbog toga bijele boje (kristalni bijeli šećer dobiva se od šećerne trske i šećerne repe). Ako sadrži nešto vode, može se oblikovati u razne oblike. Šećer u prahu je fino usitnjeni rafinirani šećer. Kandis šećer sastoji se od prilično velikih kristala šećera i može biti bijeli ili smeđi. Najviše se koristi za zaslađivanje čaja.
No, ima i drugih vrsta šećera: mliječni šećer (laktoza), voćni šećer (fruktoza) sadržan je u voću, a velik udio grožđanog šećera (glukoza) nalazi se u grožđu. Javorov sirup dobiva se zarezivanjem kore javora i sadrži 60 do 70 posto šećera. To je aromatična poslastica koja ima veliku kalorijsku vrijednost te ga treba konzumirati u ograničenim količinama.

Added (03.15.2011, 11:09 Am)
---------------------------------------------
Kalorije koje ne debljaju - Postoje i supstancije koje su i do nekoliko stotina puta slađe od šećera, dobivene su kemijskim putem (umjetna sladila) ili se nalaze u prirodi, a industrijski se proizvode kemijskim putem (polioli). Polioli se samo neznatno i polagano iskorištavaju prolaskom kroz probavni sustav i imaju manju energetsku vrijednost od šećera. Za razliku od njih, umjetna sladila nemaju kalorijske vrijednosti. Također ne uzrokuju povišenje šećera u krvi i lučenje inzulina, pa ih mogu koristiti i dijabetičari. Iz skupine umjetnih sladila samo aspartam ima energetsku vrijednost jednaku šećeru, no budući da je 200 puta slađi od šećera, potreban je u malim količinama, pa njegova kalorijska vrijednost nije od nekog značenja. Zaslađivači mogu biti u obliku praha, tableta i tekućine. Svi su, osim aspartama, otporni na visoke temperature, pa se očuvaju tijekom kuhanja ili pečenja.
Stevija - novi zaslađivač iz Južne Amerike - Južnoamerički Indijanci od davnine su upotrebljavali listove biljke stevija za zaslađivanje. Slatka komponenta koja se dobiva iz listova stevije, steviozid, do 300 puta je slađa od saharoze i nema kalorijsku vrijednost.

Added (03.15.2011, 11:10 Am)
---------------------------------------------
Je li smeđi šećer nutritivno kvalitetniji od bijelog? - Uvriježena je pretpostavka da je smeđi šećer, zbog sadržaja minerala i vitamina, nutritivno potpunija namirnica od rafiniranoga bijelog šećera. Smeđi šećer uistinu sadrži te sastojke, ali u toliko malim udjelima da te količine nemaju nikakva značenja u dnevnom unosu vitamina i minerala. Smeđi šećer ipak ima bolji okus od bijelog zato što sadrži karamelizirani sirup koji ima okus slada. Prema energetskoj vrijednosti i sastavu ugljikohidrata, bijeli i smeđi šećer se ne razlikuju. Također, grožđani i voćni šećer nisu ništa zdraviji od uobičajena bijelog kristalnog šećera.

Dijabetičari trebaju izbjegavati šećer - Više od 10 posto dnevnoga energetskog unosa dolazi od šećera, a to je 30 - 50 g dnevno. Tu se ubraja i skriveni šećer, tj. šećer iz namirnica, prisutan, primjerice, u pecivu ili voću. Pravilo je jednostavno: izbjegavajte šećer tamo gdje ga možete lako uočiti. Pritom pijte kavu ili čaj zaslađen zaslađivačem, a voćni sokovi mogu biti i bez šećera, zaslađeni umjetnim zaslađivačima. Gotovo svaki recept za izradu kolača i slastica sadrži šećer, no potrebna se količina šećera može prepoloviti, a da se ne izgubi na kvaliteti i okusu.

Added (03.15.2011, 11:10 Am)
---------------------------------------------
Uzrokuju li umjetna sladila rak? - Ta je tvrdnja posljedica istraživanja ciklamata provedenog na štakorima prije otprilike 40 godina. Kasnija istraživanja pokazala su da ciklamat i sva ostala umjetna sladila (acesulfam, saharin, aspartam, taumatin) ne uzrokuju rak. Ipak, zbog zdravstvene sigurnosti određene su njihove dopuštene dnevne količine.

Imaju li umjetna sladila loš okus? - Umjetna sladila imaju karakterističan okus. Tako saharin nakon konzumiranja ima blago gorak okus, a taumatin okus kao lakriz bomboni. Da bi se izbjegao loš metalan okus, sladila se međusobno miješaju i tako popravljaju i nadopunjuju okus ostalih. Umjetna sladila zbog toga ne treba koristiti u prevelikim količinama.

Debljaju li umjetna sladila? - Upravo suprotno. Sladila nemaju energetsku vrijednost i pomažu pri redukcijskim dijetama. Tako čaša vode (2 dcL) zaslađena šećerom ima 65 kcal, a limunada zaslađena sladilom ima četvrtinu, tj. 15 kcal. Žličica šećera (5 g) ima oko 20 kcal, a tableta zaslađivača gotovo nijednu kaloriju.

Added (03.15.2011, 11:11 Am)
---------------------------------------------
Je li med zdraviji od šećera? - Zbog sadržaja vitamina i minerala med je zdrava namirnica. Međutim, zastupljeni su u vrlo malim količinama koje u dnevnim potrebama za vitaminima i mineralima ništa ne znače. Med se sastoji od oko 80 posto šećera, i to uglavnom od šećerne komponenete od koje je sastavljen grožđani šećer (glukoza), voćni šećer (fruktoza) i malo gradivne komponente bijelog šećera (saharoza), a ostalo je voda. Porcija meda (20 g) ima otprilike 15 g šećera.

Šećer deblja samo u prekomjernim količinama - Često ne možemo shvatiti zašto netko tko učestalo jede čokoladne bombone, karamele i šaumšnite ostaje i dalje mršav. No, vitkost ne ovisi samo o slatkim slasticama. Novija istraživanja upozoravaju da nije samo šećer uzrok suvišnim kilogramima, nego i prevelik unos energije hranom koja se ne uspijeva u potpunosti iskoristiti nego se taloži u zalihama masnog tkiva. Glavni krivac za to nije šećer nego mast, i to uglavnom namirnice bogate masnoćom, kao što su kobasice i mliječni proizvodi s visokim udjelom masti te prekomjerna upotreba masti i ulja prilikom prženja jela.
Zapaženo je da osobe s prekomjernom tjelesnom težinom unose više masti, a manje ugljikohidrata. Ugljikohidrate, među kojima je i šećer, organizam iskorištava ponajprije kao izvor energije, što znači da se više iskoristi, a manje uskladišti u masno tkivo. Jede li osoba više masti nego što je potrebno, više će se uskladištiti na bedrima i trbuhu.
Ugljikohidrati su vrijedni hranjivi sastojci i svakodnevno ih treba konzumirati radi opskrbe mozga energijom. Barem 10 posto dnevnih energetskih potreba treba potjecati od ugljikohidrata (minimum), u što je uključen i šećer koji se nalazi u sastavu namirnica, npr. šećer iz voća i deserta, kao i kristalni bijeli šećer kojim zaslađujemo kavu. Osoba koja dnevno treba oko 2400 kcal, uzima oko 30 g šećera. Sportaši trebaju više energije, pa i više ugljikohidrata. Složenih ugljikohidrata (sadržanih u voću, povrću, žitaricama, tjestenini, cerealijama, grahu) općenito unosimo premalo. Prema nutricionističkim podacima, muškarci trebaju više od 40 posto, a žene više od 45 posto ugljikohidrata u sastavu svog dnevnog unosa nutrijenata.

Added (03.15.2011, 11:12 Am)
---------------------------------------------
Pušači imaju veću potrebu za slatkim - Uzimanje manjih obroka u većem vremenskom intervalu izaziva glad, pa se poseže za namirnicama koje brzo daju energiju (šećer). Isto je kod pušača, jer cigarete prikrivaju apetit. Rijetkim uzimanjem hrane smanjuje se razina šećera u krvi i javlja potreba za slatkim.
“Kavu, ali sa smeđim šećerom, molim. On je zdrav i ne deblja.” Koliko ste puta ovu rečenicu čuli ili izrekli uvjereni u to da će vas vrećica smećkastih kristalića spasiti od nakupljanja "šlaufa" oko struka. No, ovakvim izborom niste napravili baš ništa za svoje zdravlje i liniju jer razlike između šećera – nema. Pretjeruje li se, opasni su i smeđi i bijeli. Upozorava na to i britanski nutricionist prof. John Yudkin. Prekomjerna konzumacija šećera, a godišnje ga se diljem svijeta proizvede i potroši 180 milijuna tona, potiče, osim debljine, razvoj kardiovaskularnih bolesti.
U izvješću koje je objavljeno u časopisu American Journal of Clinical Nutrition spominju se rezultati istraživanja o tome kako šećeri – posebno oni iz slatkih pića – čak 30 posto povećavaju rizik od srčanog udara, a dodatnih 30 posto kod žena u menopauzi. Od prvih dana života čovjek se u prehrani susreće sa šećerima i slatkim okusima, od laktoze iz majčina mlijeka do prvih čajeva i kašica. Šećer je svuda oko nas i ne možemo ga izbjeći jer se nalazi u ugljikohidratima koji pružaju instant energiju. Na nama je odabrati koje šećere uzimati kako bi se smanjilo njihovo štetno djelovanje – saharozu, šećer iz trske ili repe, fruktozu, šećer iz voća, šećerni slad ili maltozu dobivenu fermentacijom žitarica. Nutricionistica Ksenija Sušac objašnjava kako je mozgu – glavnom i odgovornom za put šećera u organizmu – sasvim svejedno koji ste šećer stavili u kavu, smeđi ili bijeli.

Ne priznaj

Added (03.15.2011, 11:13 Am)
---------------------------------------------
Ne priznaje prijevaru

– Njega ne možete zavarati, jer on vidi smeđi šećer, ali njegove kalorije broji kao da je bijeli. Šećeri su jednostavni spojevi koji se u organizmu, unesemo li ih same, razgrade vrlo brzo i slažu u masne naslage. Zbog toga bi ih trebalo konzumirati u kombinaciji s ugljikohidratima i celulozom. Tada za njihovu razgradnju treba više energije pa manje odlazi u salo – objašnjava K. Sušac.

Jeste li znali da:

Djeca nisu "divlja" zbog slatkiša

Unatoč uvriježenom mišljenju da zbog šećera djeca divljaju, ova teorija nema znanstvene potvrde. Štoviše, dokazano je da šećer ne mijenja dječje ponašanje i ne izaziva hiperaktivnost. No, zubići zbog njega trule. Dajte slatkiše djetetu jednom i neka nakon toga opere zube.

Izaziva li šećer šećernu bolest? Ne!

Dijabetes je nesposobnost organizma da samostalno kontrolira razinu šećera u krvi (glukoze), no ne uzrokuje ga šećer kao namirnica. Oboljeli od dijabetesa izbjegavaju šećer u hrani i pićima kako bi spriječili prebrz rast šećera u krvi.

Veza umjetnih sladila i raka nije dokazana

Iako se godinama provlače priče o štetnosti umjetnih sladila (saharin i rak mjehura, aspartan i rak mozga...) znanstvenog dokaza za to nema. No, ako ste skloni napuhavanju, izbjegavajte sorbitol, manitol i ksilitol koji se koriste u žvakaćim gumama, a u crijevima fermentiraju te izazivaju plinove.

Tajna veza šećera i taloženja naslaga

Bezalkoholni napici bogati šećerima, gazirana pića, gusti voćni sokovi čija je baza zapravo tikva te obilni i slatki šejkovi i smoothiesi kalorijske su bombe. Višak kalorija iz ovakve hrana odmah se pretvara u mast. Nagomilavanje masti u tijelu povećava rizik od kardiovaskularnih bolesti

Tajna je u postotku melase i čistoći

Mišljenje da je smeđi šećer zdrava alternativa nezdravom bijelom zabluda je. Smeđi šećer je bijeli šećer, ali s dodatkom melase, crnog sirupa koji je nusproizvod rafiniranja šećera. Svijetlosmeđi šećer, kakav najčešće nalazimo u trgovinama, sadrži oko 3% posto melase, a tamnosmeđi oko 6%.

Dnevne preporučene količine šećera

Preporučeni dnevni unos šećera je oko 10 posto ukupne količine hrane, dakle, 50 do 60 grama (a konzumira se 80-95 grama, tj. 19 čajnih žličica). U tu su količinu uključeni i šećeri iz slatkih namirnice te voće koje pojedete u danu. Najviše šećera krije se u gaziranim pićima, pivu, čokoladi i sokovima.

1,75 tona šećera pojede prosječan čovjek u životu, što je ekvivalent srednjeg automobila bez obzira na to što liječnici grme o opasnostima od konzumacije ove namirnice

Added (03.15.2011, 11:14 Am)
---------------------------------------------
biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin Boss, biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin

Added (03.15.2011, 11:20 Am)
---------------------------------------------
Istraživanje australskog Sveučilišta New South Wales o psihološkom utjecaju zaslađenih napitaka bacilo je novo svjetlo na uvriježene tvrdnje da šećer potiče hiperaktivnost.

U kontroliranim eksperimentima čiji su rezultati objavljeni u časopisu Journal of Experimental Psychology, a u kojima je sudjelovalo dvjestotinjak ispitanika, znanstvenici su došli do iznenađujućih otkrića. Ako je čovjek sklon agresivnom ponašanju popio slatki napitak prije situacije u kojoj je bio izazvan, to mu je pomoglo da bolje održi samokontrolu. No u situacijama kad ih nitko nije izazivao, agresivne osobe bi nakon uzimanja slatkog napitka postale još agresivnije!

 
Forum » Test category » Test forum » Only for you SECERU RADIO veze nas dobar ritam
Page 3 of 3«123
Search:



SECERU RADIO veze nas dobar ritam SECERU RADIO